Ece__ Berfin-bektass bebeğin baş aşağı dönmesi kadar normal ne var ? Kendinizi suçlu hissetme nedeninizi anlayamadım, sizin hareketlerinizden bağımsız bebekler zaten baş aşağı olmalı, normal olan bu zaten. Asıl makat geliş olsa üzülmeniz lazımdı
Guloyku Berfin-bektass canım zaten bebeğin dönmesi olması gereken benim kızım tersti dönmedi sezeryan oldum geçen hafta 34 haftalık kontrolde banada bebek dönmüs dedi nst sancı çıkmadı suyun normal bayramdan sonra kontrole çağırdı sezeryanada 1agustos gün verdi
Suzann_57 Berfin-bektass benim bebeğim 32. Haftada doğum pozisyonunu aldı.yani aşağı döndü 36+2 yim hala daha doğurmadım korkmayınnn☺️
Mery_44 Berfin-bektass 32 de benimki döndü canım merak etme hemen dogmuyprlar eger dogum kanalına girmediyse