Merhaba bayanlar 33+4 deyim ve bugün doktor bebek baş aşağı dönmüş doğum için her an hazır dedi.
Ama ben çok korkuyorum nasıl döner onu da bilemiyorum sürekli dinlenmem ve hiç bir iş yapmamam gerektiğini söyledi.Bende günlük işlerimde hiç durmam hep yapardım şimdi de kendimi suçlu hissediyorum.Benim yüzümden diye nasıl döner bebek o an ki şokla doktora da soramadım
Böyle olup da bebişi dönen oldu mu lütfen cevaplayın🙏