pinarsabrii benim de son regl günüm 21 Mayıs ve yaklaşık 1 2 hafta kadar önce öğrendim ilk betam 1000 üzeri çıktı geçen gün doktora gittim normalde 6+2 olmam lazım kadın bana 4 haftalıksın dedi ama keseyi de gayet net bı şekilde gördü 2 hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi olabiliyor böyle şeyler canım