Merhabalar 🌸
24 haziranda gebeliğimi öğrenmiştim, son regli tarihim ise 18 mayıstı. Bugün kontrolümüz vardı gittik ve doktor geç döllenme olduğu icin şuan 5 haftalık olduğunu söyledi. Uygulamaya göre son regli tarihimden hesaplarsak 7 haftalıktı bugün tam ama 2 hafta geç döllenmis dedi ultrasona göre 5 haftalıkmış doktorumuz öyle dedi. 10 gün sonra gel kalp atışını duyarız dedi. Geç döllenme yaşayıp bu şekilde olan var mı? Kalp atışını sizler ne zaman duydunuz?
Doktor şuan her şey yolunda, görmemiz gereken keseydi herhangi bir sıkıntı yok olması gerektiği gibi ilerliyor dedi..
şimdiden cevaplarınız icin çok teşekkür ederim❤️