Simsimblog aynı şey canım 😂 tabiri caizse işte alttan parmakla kontrol ediyor ve parmaklarını ittiriyor gittiği yere kadar 🤣 ama acı eşiği kişiden kişiye göre değişir tabi benimkisi İlk başta çok kötü acıdı acıdan parmağımı ısırdım sonra alıştım gibi ama yinede korkuyorum doğumdan bile bu kadar çok korkmuyorum 😄