Simsimblog benim geçen hafta çatımın uygunluğu ve açılmama bakıldı ama açılma hiç yoktu. Normal doğum şeklinde ilerlediğimiz için, yarın yine açıklığıma bakılacak. Yani 2.kez olacak ama genellikle çatı muayenesi olduktan sonra herkes doğurdu için bir kez oluyor. Ben doğuramadığım için böyle oldu 😅