tontonhanim Mutlaka kullan. Benimde 8 haftada kalbi durdu genetik inceleme vs bir sürü test yapıldı. Bu gebeliğimde 3buçuk haftalıkken öprensim ilk günden beri bende ecopirin ve enox iğne kullanıyorum, bunda yoğun kanama yaşadığım halde hiçbir zaman kestirmedi. Şuan çok şükür 17+1 olduk kanamam da yok ama ne olursa olsun ilaçlara devam dedi. O yüzden kullanmanız gerekiyorsa doktorunuz dediyse vardır bir bildiği 🙏 aksatmayın mutlaka 🙏