tontonhanim İnanın ben de serklajlıyım ve çok ilaç kullanıyorum ki normal hayatta ilaçtan haz etmez zorda kalmadıkça asla takviye edici bile kullanmazdım. Doktorum operasyondan sonra endol fitil verdi girip google bakın hakkında çok az olumlu yorum var ama doktorum benim bebeğime bile isteye zarar verecek bir şey yapmaz, ben onu kullandım ve süregelen kasılmalarım sonlandı çok şükür. Doktorunuzun verdiği hiçbir tedaviden korkmayın, emin olamıyorsanız ikinci bir doktora gidin ama bu tarz ilaçlar riske atılmaz🙏🏻🌸