Busee8 Habibes 2,5 litre tüketiyorum ben bi şişe al yanına koy gördükçe içersin bende öyle alıştım canım
Ays_cskn Habibes bendede var ayni sorun alismak zorundayiz bir sekilde yanima sise koydum yudum yudum iciyorum hemsiremde o sekilde onermisti birden icemessin yudum yudum ic diye
moom222 Habibes cnm 5 ile 8 bardak arası tüketiyorum bazen iki üç bardak neredeyse bazarnde bakıyorum çok içmişim az içtiğim gnler ama daha çok yine sağlık yada kikosunda hiç br oroblem yok bazen iki bardak bardak içtiğini bilirim
Ozisko Habibes minimum 2,5 litre tüketiyorum. Bazen 3 oluyor ama fazlası olmuyor zaten tuvaletten çıkamıyorum :)
_ozlmm Habibes 3 litre 3 buçuk litre içiyorum normalde asla su içemezdim ama içine bişeyler ata ata alıştım bide şimdi havalar sıcak soğuk içiyorum oda susuzluğumu gidermiyor içtikçe içesim geliyor öyle tamamlıyorum litreleri 😂
Habibes _ozlmm ne atıyorsun canım bende bulantı devam ettiği için birsey yiyemyrm bu sefer su tuketimim zorlarsam 1 litre anca oluyor
dilara1908 Su hatırlatıcı programlar var canım. Ben her bildirim geldiğinde içmek zorunda hissedip içiyorum öyle alıştım 😂 çok yardımcı oluyor
Elibo Habibes bardakla içerseniz cok içemıosunuz ama buyuk bi şişeyle gayet iyi gidiyor bide alısınca devaöı gelıo
Gizem260 Habibes 1 litrelik su şişem var onunla içiyorum hep elimin altında oluyo yoksa bardakla pek içemem Şişeyle güzel içiyorum gün içinde 3 kez dolduruyorum şişeyi hatta bazen dördüncüye dolduruyorum Gece yatarken de başucumda duruyor sabaha kadar uyanıp uyanıp içerim
bayanukuslu Habibes o kadar çok su tüketiyorum ki kaç litre olduğunu bilmiyorum tam olarak. Ama 6 litreyi geçiyodur 😂😂 dolapta 4 tane sürahim var hepsi neredeyse 2şer defa doluyor akşam yatana kadar 😂
esmom07 Keşke alisabilsem ama Antalya yaz sıcağına rağmen 1.5 litreyi zorla içiyorum bazen de unutuyorum 😭
Habibes esmom07 içilmedi mi de zorlasanda olmuyor normalde alışkanlığımz olmadigi için zorluyor bol bol karpuz yiyelim 😂
star3star Habibes bende 2,5 garanti içiyorum 3 litre bazı günler içiyorum.yanına 1,5 luk pet şişe al ne kadar içtiğin ozaman anlaşılıyor.bardakla insanın hem içesi gelmiyor hemde ne kadar içti takip etmesi zor oluyor.şişeyle yudum yudum gün içerisinde btiiyor
Habibes star3star 1 litrelik şişe var akşama kadar yanımda bitsin diye uğraşıyorum geceden buzluğa atyrm gün içinde soğuk iyi oluyor ama genede bitmiyor🙁