Ceren3510 merhabalar canım benimde profilimden bakabilirsin bunabenzer başlık açmıştım 5+3 doktora gittim karından bakıldı ve keseyi göremediğini vajinal bakacağını söyledi bende alttan muayene olmaktan korktuğum için muayene olmadım o zaman kan alalım beta degerine bakalım kaç olmuş dedi neyse kanverdim sonuç 9450 idi doktor bu değere göre kesinlikle karından görülmesi lazım dedi çok afedersin bende lavaboya çok sıkışmıştım doktora birkez daha baksanız karından belki görünür bu defa dedim ve gerçekten gördü az önce biz niye göremedik bu keseyi dedi hemşire bir arkadaşım ilk haftalarda kese kolay görünmesi icin idarara sıkışık ol doktor kolaylıkla görür demişti gerçekten öylede oldu çok şükür umarım sende hayırlısıyla görürsün keseyi canım 🤲 ama beta değerin baya düşük geldi bana kıyasla umarım kötü bir durum yoktur sonuçtan benide haberdar et arkadaşım