Dendensem Cansel hakkımızda hayırlısı olsun hepimizin inşallah sağ Salim doğumlar olur kolaylıkla 🤗😍👼🏻👼🏻
Dendensem Cansel hakkımızda hayırlısı olsun hepimizin inşallah sağ Salim doğumlar olur kolaylıkla 🤗😍👼🏻👼🏻
NeslihanCaykara Cansel şuan normal Doğum olarak gözüküyor ama 1 buçuk yıl önce anal fissür den ameliyat olmuştum genel cerraha muayene olcam zorlamam ıkınmam sıkıntı olurmu diye bakalım ona göre belli olcak
gizemmm 35+3 te 2672 gr normal hatta 200 gr fazla bile dedi doktorum Arada bir hafta var ve sizin ki 1000 gram daha fazla. Maşallah 😊 Sizinki iri bebek galiba çünkü 40 a kadar 4000 gram olur
NeslihanCaykara [bilinmeyen] canım özellikle yaptığım birşey yok inanki bazen hatta dikkat etmiyorum bile yediklerime çok uyuyorum acaba ondan mı bilmiyorum 😂 sabaha kdr uyumayıp öğleye kdr uyuyorum
EbrarBulut NeslihanCaykara genetik te olabilir canım eşin veya sen iri bebekse bende 4,5 kılo doğmusum ama kızım 35+3 te 2700 dü 🤣🧡 sağlık olsun alırı bizde inşaAllah ama size cokca maşaAllah
NeslihanCaykara EbrarBulut Allah razı olsun🙏 Genetikte var iri bebek sağlıklı olsunlar kilo önemli değil geneli şişkinlik zaten.inşallah sizin meleğinizde almıştır annesi ❤😘
Semis Dendensem Rojinn 10 haftalik diye gittigimizde bebek gelismemis. 5 haftalik gitmistik karsilastirdilar gelisim olmadigi icin aldilar canim
Kubra3443 NeslihanCaykara Cemalhazal50 Benim doktorum normal doğum için 800 Sezeryan için 1800tl dedi
BrcKzlaslan NeslihanCaykara 36+3 haftalık 2.750 kg benim kızım 50 cm boyu doktor normal dedi. Ama sizinki biraz tombik mi ne 🤩
NeslihanCaykara BrcKzlaslan maşallah sizede ☺ Biraz Tombik galiba ama bugünden sonra kilo almaz diye düşünüyorum hayırlısı bakalım 😀