Grayworldinsideme Mizgin09 ayyy iyi bari çok fazla kilo almamış inşallah benim de çok almaz. Peki siz son iki üç haftada kilo aldınız mı?
yasemin_- Grayworldinsideme 39+2 deyim kafası 2 hafta önde kilosu 3700 2 cm açılma var bas asagı ama kanala yerleşmemiş normal olur diye 2 gün daha bekleyelim dedik cuma günü duruma göre karar verelim doğuma dedi
btlbsr Grayworldinsideme 2 haftaya kadar önde geride olması sorun olmuyor diye biliyorum. Önde olduğu için de hafif fazla çıkmış olabilir hiç ders etmeyin duayla sağlıkla gelicek inşallah.
seymanuurr Hastaneden hastaneye fark ediyor gerçekten benim annem beni 4500 kiloda normal olarak doğurmuş 😂😂 bende şuan hamileyim daha 12 hafta ama ben yapabilir miydim bilmiyorum 😂
Cicolation Ben 2 buçuk kilo doğum yaptım ebe ıkınmalarımı doğru yaptığım için beni takdir etti kolay bi doğum oldu ben de ebeye çok küçük ondandır dedim ebe de ufak çocuğu doğurmak daha zor olur dedi 🤷♀️