Benimde ilk oğlum 36 haftalıkken 3600 gram çıkmıştı doğduğunda 4650 doğdu devlet normal doğurmamı bekledi ama bende ne sancı nede açılma vardı 42 haftalıktım sonra eşimle konuştum kötü hissediyorum bebek biraz daha durursa daha çok kilo alıcak hemen doğurmam lazım dedim özele gitti o gün saat akşam 6 hemen ultrasondan baktı bebek kanala sıkışmış iki saat serum verip sezeryana aldılar kalp atışları hızlanmıştı rabbim korudu o gün içime bir korku girdi ve gittim şükür şimdi 16 aylık oldu