Ben de 2 doz Tetanoz aşısı oldum çok ağrım olmadı, acı eşiğimden sanırım.
Hatta 3. İçin bu ayın 18′ine randevu bile vermişti sağlık ocağındaki hemşirem, bu gün doktor kontrolüm vardı sordum 3. ye gerek yok dedi.
Sizlere kaç doz uygulandı merak ediyorum.
Çok geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum 🤗💐