Hulya3456 YaSeEeeee bende daha önce o hastanede doğum yaptim ama benim doktorum emine Aylin atakir di ayrılmış ordan suan saide hanima gidiyorum suanlik normal benim ki insaAllah sezaryenlk bi durum olmaz
YaSeEeeee zeynepdurunun_annesi ben ilk doğumumu da burda yaptım gazel güzel geçti, sizin az kaldı galiba 🥳
zeynepdurunun_annesi YaSeEeeee evet haftaya inşallah doğumum 🥰 Saide Hanım annemin de doktoru 9 yıl önce annemin doğumunu da o yaptırmıştı ben de genç kızlığımdan beri kontrollere ona giderim 🥰 güveniyorum inşallah güzel geçer benim doğumum da
YaSeEeeee Hulya3456 Benim de Ayten hanımdı ama ayrıldı yurtdışından gitmiş, bende Melih beye gidiyorum çok tatlı ama eşim erkek İstemiyor 🤦♀️
Kedilitazeanne1 Sinoplu57 yok Çamlıca erdem. Öğrendim muayene 200 normal doğum 3bin sezeryan doğum 3600 olmus
Tupbebekile Kedilitazeanne1 muaneye zam geldide doğuma damı getirmişler daha yok zam demişlerdi 3.200 doğum 235 muane (180 Di)
YaSeEeeee zeynepdurunun_annesi Hadi bakalım inşallah az kalmış sağlıkla al kucağına inşallah normal mi olacak çatı muayenesi oldun mu
Hulya3456 YaSeEeeee saide hanim yeşim hanim onlarda gayet iyiler benim esim de erkek doktor taraftarı değil di doğrusu
[silindi] YaSeEeeee doktor oraya o gözle bakmıyor rahat olun yüzlerce görüyor zaten doğum esnasında orası da açılıyor genişliyor cinsel bi çekiciliği kalmıyodur eminim 😁
zeynepdurunun_annesi YaSeEeeee 13 da nde çatı muayenem var büyük ihtimalle sezeryan diycek eğer derse 14 ünde hemen olmak istiycem yoksa 18-19 tahmini normal doğum tarihi ama beklemek istemiyorum artık 😂
YaSeEeeee Canangnctr Civara göre fiyatlar makul aslında ama her ay başı zam geldiği için bakalım ne olacak 🤦♀️
miraninannesii YaSeEeeee bende başarı Hastanesine gidiyorum canım 300 geçen hafta bugün bir gittim 350 yapmışlar yazık günah ya para kolay kazanılmıyor gün geçtikçe zan yapiyokar doğumu kaç para yapmışlardır allah bilir
YaSeEeeee zeynepdurunun_annesi Bende 13 yada 14 ü muayeneye güdeceğim hakkında hayırlısı kuzum ama normali bekle derim, ben mecburi sezeryan oldum
Deletedmom_31 Dün gittiğim klinikte bir hasta yine mi zam geldi dedi kasada. Kasiyer diyor ki bence bir an önce doğurmaya bakın 😅 Ağlanacak halimize güldük
Canangnctr YaSeEeeee Vala bi kaç hastaneyi telefonla aradim bana söyledi paketin içinde ne var hiç sormadım