Kızlar randevu zar zor buluyorsunuz o güne kadar heyecanla bekliyorsunuz randevu gününüz geliyor oraya yatıp kalktığımız bir oluyor …
Benim şansıma olduğum yerde pek iyi doktor yok bitane var ona gidiyorum başından beri ama oda bir garip dediği tarihten önce gidersen resmen umursamıyor dediğin tarihte gidince çok çok iyi bakıp bir sürü ultrason resmi veriyor 19 haftalik oldum gitmeyeli 20 gun oldu yarına randevu buldum gitsem umursamaz niye geldin der diye gidemiyorum resmen ama 12. Haftadan beri güzel bir resmi yok ne yapayım? Cinsiyetide öğrenemedik 40 günde bir çağırıyor 🤦♀️