Derin2022 bende 19 . Haftamda tansiyonum yukseldi öğürme ve kusma çok oldu sonra nişana benzeyen birşey geldi gece kadın doğum acile gittim oradaki doktor dikkate almadı alttan muayene bile etmedi gerek yok bebek iyi suyun da yerinde dedi daha sonra 3gun sonra kendi doktoruma gittim adam bir baktı evet düşündüğün gibi nişanın gelmiş 2cm e yakın acilman var rahim boyun 8mm e düşmüş çok acil yatış dedi önce ilacla denicem ama sanmıyorum dikiş atmamız gerekebilir dedi dediği gibi de dikiş atıldı 1 hafta sonra muayeneye gittim dikişli olduğu halde 4mm e düşmüş her an doğum olabilir dedi perinatoloji profuna gönderdi o daha da yukarı atıyor riskli bir iş o dikiş atsın dedi ona gittim adam muayene etti direk yatış verdi dikiş attı suanlik çok şükür bir sıkıntı yok yatıyorum, bende ağrı falan hicbirsey olmadı tansiyon yükselmesi öğürme kusma tetiklemis dedi doktorum 😕