ecee99 bize doktor kendisi 22 sine vereyim mi güzel bi tarih dedi eşim iznini düşündüğü için 25 i olsun dedik ama sonradan pişman olduk boşluğu varsa 22 si olsun dicez bizimde 38+1 olcak 22 sinde olursa doktorum gelişimi iyi sıkıntı olmaz dedi bana risk var mı diye sormuştun 22 si olursa olmaz dedi