rahimed 7 haftalik ken kalbi durmuş bebegimi 2 hafta sonra öğrendim ve başka hastaneye sevk edildim doktor 1 hafta daha bekleti ve dün gittiğimde yarım saate kürtaja aldılar lokal olarak yapıldı 😢😒 cok Üzgünüm neyden olabilir değerlerimde normal çıktı
minismom rahimed cok gecmis olsun arastırma hastanelerinde genetik testler yapılıyo bi yaptır istersen canım kanda pıhtılasma flan warsa o neden olabilio 2 haftada hic kanaman lekelenmen olmadımı Rabbim bida yasatmasın insallah
GsAnne rahimed gecmis olsun 1 ay once bende kurtaj oldum benimde bebegimin kalbi durdu Rabbim hepimize sabir versin zor bir durum umarim yeniden saglikli hamile kalip evlatlarimizi kucagimiza aliriz 🙏🙏😪😪
Fadimerdem rahimed rabbim sabır versin 6 ve 19 haftalık kayıplarım var çok üzülüyorum bnmde bir sebep verilemedi Bn genetik test ve pıhtılaşma testi yaptırdım çok geçmiş olsun
Bernnnaaaa rahimed Rabbım sabır versin canım şubatta kürtaj oldum bende kalp durması 2 ay sonra hamile kaldım şimdi 14 haftalığız çook şükür Rabbım sana da en kısa zamanda versin inşallah 💕
rahimed minismom düşük riskim vardı o yüzden iğne ve fitil kullanıyordum ve yatiyordum o yüzden kanamam hiç olmadı ama dün gittiğimde kanama başlamış içeride 3 güne çocuğu atardı zaten dedi. Evet düşünüyorum hem genetik test hemde pıhtılaşma testi yaptıracam devlette yapıyorlar sanırım
rahimed Fadimerdem Rabbim sizede sabır versin birdaha yaşatmasın umarım Hepimiz sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucağımiza alırız 🌼🌼
rahimed Bernnnaaaa Amin canım Allah razı olsun❤ doktor 3 ay dinlen sonra düşün dedi banada iyileşme süreci var çünkü birde test felan yaptırırm ozaman a inşallah tekrardan sağlıklı bir şekilde gebe kalırım Neden olduğu ortaya çıktı mı
pusatmom35 rahimed Öncelikle çok geçmiş olsun. Rabbim birdaha nasip etsin inşallah. Lokal kürtaj olmuşsunuz acı hissettiniz mi? Bende oldum ama sanki hiç uyusturmamışlar gibiydi bayılacakken bacağımdan iğne vurdular
rahimed pusatmom35 yüksek dozda ağrı kesici yapmışlar ama etkisini 1 saat sonra gösterdi uyusturdu doktor hatta yaparken birkac saniye bekledi uyustursun diye sonra başladı regl sancısından dağa fazlaydı birkaç dakikaya bitti fakat sancimın hafiflemesi 1 saate yakın buldu çok korktum Rabbim birdaha yaşatmasin😳😳
Bernnnaaaa rahimed patoloji sonucu temiz geldi genetik test yaptırmadık sadece aspirin kan sulandırıcı verdi doktor bu hamileliğin de günde 1 tane
pusatmom35 rahimed Çok geçmiş olsun canım rabbim birdaha yaşatmasın kısa zamanda da tekrar hamile kalmayı nasip etsin
tupbebekannesi123 rahimed benim de tıpatıp aynısı geldi başıma ilk gebelikte çok geçmiş olsun size de %90 bebekte anomali vardı dediler
rahimed tupbebekannesi123 doktor büyük ihtimalle sagliksiz bir gebelikti dedi ama neden olduğunu bilmiyorum Sizin kaç haftalik ken oldu ve sonradan bebeğiniz oldumu sebebi ne olabilir böyle olmasinin
rahimed Kızlar ben hastalığımdan 2 hafta sonra acile gitmiştim alerji için iğne vurdular daha sonra üşüttüm grip hapi soguk algınlıgı içmiştim sizce onun etkisi olabilir mi ? Ama hiçbir belirtim yoktu üşüttügümü biliyordum ondan 1 defa içmiştim
tupbebekannesi123 rahimed benimki de 7 haftalıktı 8. Haftada kontrole gittiğimde öğrendim 7. Haftada kalbi durmuş dedi sonrasında eşimle bana genetik test yapıldı temiz çıktı evet şu an 2. Tüp bebeğe hamileyim 29. Hafta oldu
rahimed minismom Bende Adana Balcalı hastanesinde kürtaj oldum büyü ihtimalle araştırmalarımıda orada yaptıracam . Patolojiye giden sonuçta çıkarmi herseyi
minismom rahimed yok canım onda cıkmıo sen yine bi ordaki doktorunla gorus o yonlendirir belki bizim burda dewlet hastanesinde sehir hastanesinde flan yapmadılar cunku her yerde farklıdır belki benim kardesimde 2 dusuk yasadı ondan snra genetik test yaptırdı kan tahlili yapıolar orda ckıo kan pıhtılasması cıktı onda kan sulandırıcı igne kullandı sonraki hamileliginde
rahimed Bernnnaaaa bende bekliyorum Rabbimden hayırlısı inşallah bütuün sonuçlarım temiz çıkar ve birdaha yaşatmaz bu durumu
rahimed minismom bayram sonrası kontrole gidicem zaten doktorumla görüşürüm o beni yönlendirir sanırım bütün testleri yaptırmak istiyorum ilk bebegimdi çok üzüldüm ama önümüze bakmamız lazım Allah böyle nasip etti demekki birdaha yaşatmasın 😳🌸