Esra87 bende panik bozukluk anksiyete bozukluğu var ve üzerine covidden kalan akciğerde kayıp var. Bir de akciğerde 2 küçül kist 1 er cm lik 😂o yüzden en büyük korkum nefes alamamak. Kimsenin başına gelmesin diye dua ederim hep. Size de edeceğim. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım