Esra87 ablamin 37 haftalikken suyu geldi onun planli sezeryandi direkt ameliyata alindi kuvoze girmedi.
Benim 37+1 de suyum geldi normal dogum olacakti olmadi sezeryana alindim solunum sikintisi ve kaninda enfeksiyon vardi 4 kiloydu bir de 8 gun kuvozde kaldi.ama genel olarak sikinti olmuyor.