Talihimyokbahtimkara Kızlar kan sulandırıcı iğnenizi kim yapıyor eşiniz mi siz mi ? Alıştınız mı. İlk iğnemi dün hastahanede yaptılar eşime ve bana tarif ettiler bugünden itibaren eşim yapacak kendim alışabilir miyim acaba?
Melegimm95 Talihimyokbahtimkara merhaba öncelikle geçmiş olsun canım bende kullanıyorum 13. Haftamdayim ilk başlardan eşim yapıyordu sonra kendim yapmaya başladım
Deletedmom_12 Talihimyokbahtimkara benimde esim.yapiyordu cok korkuyodumm 15 hafTaligiz artik kendim vuruyorum emin ol kendin vurman daha iyi canim dene hemen korkma
Menek16 Talihimyokbahtimkara covid döneminde oksapar kullandım 1-2 kez kardeşim yaptı sonra ayna karşısında kendim yaptım kolay uygulanıyor aslında eşinizde yapabilir benim eşim igneye karşı hassas oldugu için iş başa düşmüştü😄
Essesss Talihimyokbahtimkara göbekten 13.haftalara kadar kendim devam ettim sonrasında kola geçince eşim yanımda olursa o yapıyor olmazsa ben kendim de koldan yapıyorum insan alışıyor yapa yapa
Talihimyokbahtimkara Melegimm95 Alışman kolay oldu mu peki. Kol göbek ve bacaktan yapılması gerekiyormuş hergün başka bir bölgeden yap sürekli aynı yere yapma dediler ama göbeğimden olabileceğimi sanmıyorum pek
Melegimm95 Talihimyokbahtimkara valla ben göbekten vurulmuyorum 😂 kolumdan vuruluyorum iki koldan da hergun başka yerden vur demelerinin sebebi morluk yaptığı icin. Ben alıştım canım 5. Haftamdan beri vuruluyorum zaten
Rukiye24 Talihimyokbahtimkara ben ilk günden beri 1,5 aydır hep göbekten yaptım bi sıkıntı yok daha az acıyor
Talihimyokbahtimkara Melegimm95 Bende bir kere denesem alışırım heralde demi bir deneyim bakalım hadi inşallah becerebilirim 🤣
Melegimm95 Talihimyokbahtimkara dene yaparsın ucu küçük yA çok kolay sonuna kadar sokma sadece iğneyi. Bizimde eşimle aram açıkken ona minnet etmeyim kendi işimi kendim göreyim diye ani bir hirsla yaptım oldu valla 😅
Talihimyokbahtimkara Melegimm95 Hahahah işte gurur işte feraset 😅 Dur bi deneyim simdi gaza geldim yapabilcem mi bakalım
Talihimyokbahtimkara Melegimm95 Yapamadım djdjdjdj yok yemedi 🤣 Önce iğneye alışmalıyım galiba cesaret edemedim🤣
Zeynepppdyg Talihimyokbahtimkara göbek bölgesi daha rahat oluyor ve yavaş yavş ilacı vrrip yavaş yavş çekerseniz morarmaa vs daha az olur yada olmaz
Essesss Talihimyokbahtimkara benim canım çok tatlıdır parmağıma iğne batsa bir hafta acınırdım 🤣 ama emin ol o iğnenin bebeğine can kan taşıması bile mutlulukla yapmanı sağlıyor rabbim kolaylığını veriyor gerçekten yapamasam ben yapamazdım 🙈