Roborock s6 maxv kullanıyorum çok memnunum ama imkanınız varsa s7 alın tabi o bir üst modeli pas pas yaparken halıya falan değdirmiyor yukarı çekiyor s6 maxv de o özellik yok ama sanırım s7 de de kamera özelliği yok siz kendiniz karar verirsiniz hangi özelliğin ağır bastığına genel olarak roborocktan memnunum