Deletedmom52620 funnymummy bakacağım onu bakalım nasıl karşılaştırayım da bende çaycılığı kahve yanı var Karaca’nın öyle ama güzel değil anneme göndereceğim kahvesini pek beğenmiyorum ben 🥰