_ozlmm Yesim_islamoglu1 yok yok endişelenmeyin aksine bebişi izlemek çok keyifli oluyor 😇 doktor söylüyor ölçülerini falan yardımcısı da yazıyor ama doktor dilinde olduğu için pek anlaşılmıyor o yüzden bende sadece bebişi izledim 😂
Firdevs_ Yesim_islamoglu1 bence erken ben 21+6 da bilerek geç girdim ve iyi ki öyle yaptım doktorum 19-20 arası demişti
Busemustafa Bugün sabah yaptrdim bende detaylı ultrason 21+3tum 1 saate yakın sürdü çok memnun ayrıldım yüzünü falan gördüm oğlusun 🧿🤲🏻🥰
Yesim_islamoglu1 Busemustafa Allah sağ salim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah sizin için çok sevindim 😇🤗 inşallah bizimde güzel geçer heycanli ve endişeliyim
MrsAyana Yesim_islamoglu1 evet bütün organlarına tek tek bakılıyor kemikler ölçülüyor güzel geçiyor kısacası herkesin yaptırması gereken bişey bence ☺️
Gamzeozturk Yesim_islamoglu1 22+6 oluyorum yarın ve yarın gidecem detaylı ultrasona 20-23 hafta arası diyor her yerde 😎😇
Yesim_islamoglu1 Gamzeozturk inşallah çok güzel geçer Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🤗😇
Yesim_islamoglu1 Elisam123 Çok teşekkür sagolun kafama takılmıştı böyle bilgilendirildikce insan rahatlıyor 🤗
Irem88- Yesim_islamoglu1 19 ve 24 hafta arası normal diyebiliyorum merak etmeyin eğer uygun bi zaman olmasaydı doktorunuz daha sonrası için çağırırdı sizi🌺
Yesim_islamoglu1 Irem88- Teşekkür ederim inşallah hayırlısı olur heyecanlıyım vallahi . Renkli mi oluyor peki 😇🤗
Irem88- Yesim_islamoglu1 hayır renkli değildi ama her organını ayrı ayrı gösterip anlattı doktor 25 30 dakika sürdü
Annesininportakali53 Yesim_islamoglu1 genelde 22. Hafta için uygun diyorlar ama 19-24 haftalar arası yapılıyor özel kontrolluyseniz 45 dk feln surebiliyor eğer devletteyse 10-15 dk sürüyor 😊
Yesim_islamoglu1 Annesininportakali53 Ayy hayırlısı olur inşallah heyecanlıyım vallahi 19. Haftada çağırınca acaba çok mu erken diye endişe ettim. Kızlar sağolsun içim rahatladı 😇🤗🌻