Yesim_islamoglu1 Kızlar merhaba bir konuda kafam karışık ve sizlerin tecrübesine ihtiyacım var. Doktorum haftaya detaylı için gel dedi 19 haftalık oluyorum tam. Siz detaylı ultrasona kaç haftalıkken girdiniz ve kaç dakika sürüyor. Bilgi verebilir misiniz? 🤍🌻
MrsAyana Yesim_islamoglu1 dün girdim 20+4 düm. Bizimki naz yaptı biraz göstermedi doktorumuz görene kadar uğraştı sağolsun 2 saatte tamamladık tam 😊
Yesim_islamoglu1 Soruyorumm Beni 19. Haftada çağırdı sizce normal mi çevremdeki herkes 20 den sonra gidiyor
Yesim_islamoglu1 MrsAyana Maşallah sevindim sizin için genelde nazlı oluyorlar benim bebişimde öyle🤗 . Gelişimi açısından detaylıca bilgilendiriyorlar bu ultrasonda değil mi? 😇
Yesim_islamoglu1 Irem88- Beni 19. Haftama gireceğim zaman çağırdı kafam karıştı biraz çevremdeki herkes 20 den sonra giriyor . Erken olması endişe ettirdi biraz
MrsAyana Yesim_islamoglu1 evet bütün organlarına tek tek bakılıyor kemikler ölçülüyor güzel geçiyor kısacası herkesin yaptırması gereken bişey bence ☺️
Irem88- Yesim_islamoglu1 19 ve 24 hafta arası normal diyebiliyorum merak etmeyin eğer uygun bi zaman olmasaydı doktorunuz daha sonrası için çağırırdı sizi🌺
Yesim_islamoglu1 ikkrk91 Ben de 20 sonrası en uygun haftalar olarak biliyorum açıkçası kafam karıştı yani
ikkrk91 Yesim_islamoglu1 doktordan doktora degisiyor bu haftalar doktorunuz ne zaman gel dediyse ozaman gitmekte fayda var
Sinmalts Yesim_islamoglu1 ben 21. Haftada gitmiştim giderken tok karnına git ve beklerken mutlaka çikolata şeker vs ye bebeğin hareket etmezse içerde bütün uzuvlarını net görmüyorlar ve beklemek zorunda kaliyorsun
Yesim_islamoglu1 Sinmalts Yaaa çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için🌻. Sizce 19 haftada girmek normal mi? Bana erken gibi geldi tabi doğrusunu doktor bilir ama kafam karıştı 🤷🏼♀️
Sinmalts Yesim_islamoglu1 bebek hareketllerini siz hissediyorsaniz eğer bu haftada bence sorun yoktur zaten bebeğin organlarına eline ayağına dudağına kulağına her şeyine bakiyorlsr bu haftalarda bebek zaten bütün organlarını tamamlamış oluyor sadece gelişimi devam ediyor
Elisam123 Yesim_islamoglu1 canım merak etme zaten senin kaç günlükse oraya giriliyor ona göre değerlendirme yapılıyor boyu posu organları büyüklüğü 21. Haftadaki de kendi haftasına göre değerlendiriliyor normal yani 19da
_ozlmm Yesim_islamoglu1 bende 19 haftalık iken girdim 35 40 dakika sürdü 😇 Doktorum bu haftalar da daha rahat ve iyi incelenir dediği için 19.haftamda hemen girdim 😇
Yesim_islamoglu1 _ozlmm Ayyy içim rahatladı bu haftalarda giren birisi olunca panik yaptım ister istemez kendime bugün tarama yaptı üçlü dörtlü haftaya hem detaylı bakarız hemde sonuca deyince endişelendim açıkçası. Teşekkür ederim ama içim rahatladı 🤗🤗😇😇🤍
Yesim_islamoglu1 Sinmalts Evet baskın bir hareketi olmamakla birlikte hissediyorum. Çok teşekkür ederim size de içim rahatladı vallahi panik yaptım ister istemez 😇🤗🌻
_ozlmm Yesim_islamoglu1 yok yok endişelenmeyin aksine bebişi izlemek çok keyifli oluyor 😇 doktor söylüyor ölçülerini falan yardımcısı da yazıyor ama doktor dilinde olduğu için pek anlaşılmıyor o yüzden bende sadece bebişi izledim 😂
Yesim_islamoglu1 ikkrk91 Doğru diyorsunuz ben erken çağırınca biraz endişe ve panik yaptım ister istemez 😇
Yesim_islamoglu1 Elisam123 Çok teşekkür sagolun kafama takılmıştı böyle bilgilendirildikce insan rahatlıyor 🤗