Ozse54 Kızlar nereye sorsam min 300 TL den fiyat veriyorlar daha uyguna yaptırabileceğim bildiğiniz sayfalar var mı
Emosoguz Ozse54 valla ben kendim yapacam YouTubedan açtım videoları mis gibi hem el emeği hem az maliyetli
bahar-1903 Ozse54 İnstagram da Efelazerr ve eloslutasarim, bu iki sayfaya bak bende fiyat sordum biri 180 biri 200 TL fiyat verdi kapı susunde
Hacisss Ozse54 vallahi çok pahalılar diye ben kendim yaptım ve gayet hesaplı oldu internetle aynı model hatta
Ozse54 Emosoguz ben şablonu yaptırdım 50 TL ye ama süsleri o kadar pahalı ki üstelik eş yatkınlığı yoksa güzel de durmuyor yani benim yokmuş onu anladım:))
Emosoguz Mrvkyr ben Adana da yaşıyorum bu malzemeleri satan bir yer var ordan alacam tabi sizin alacak bir yeriniz yoksa yaptırmak en mantıklısı
Ozse54 Emosoguz helal olsun sana 😍 ilk ayımda öreyim diye amugurimi set aldım güya hala örücem iki kolunu yaptım gerisi kaldı öyle bir yatkınlığı yok yani o derece 😂😂
Sumiire Ozse54 canım ben kendim yaptım çokta güzel oldu istersen foto atarım eğer yapmayı düşünürsen uygun_süsleme_tedarik diye sayfa var oraya bak çiçek kasnak vs var daha dün kargom geldi güvenilir
Beymin Semmertasarımatölyesinden yaptırdım 180 tl ye. Ürünüm hızlı bir şekilde sorunsuz ve kaliteli geldi. Ben memnun kaldım. Başka sayfalarda beğendiğim farklı tarzlar vardı ama 470 bile diyen oldu.
Sumiire Emosoguz benim kendi çiçeklerim var dı kasnak ve isim yazdırdım sadece 
tarcinnnn Ozse54 ben instagram baykus crafttan yaptırdım 180 lira kargo ücreti de yok çok memnun kaldım