Okaradeniz haklısın aslında onlarda ikiz için bile normal Doğummuş aksi bir durum yoksa bizde çoğul gebelik olunca RİSKLİ GEBELİK diye baştan yapıştırılıyor sonra istersen stresten uzak olma “”ay şuram sancıdı şundan mı ,🙄hapşurdum bişey olmuşmudur🙃 🙂🙂