kendincebirii yok anam bacım ben asla memnun kalmadım kalmıyorum da o hastaneden. Akrabamızı gece acile göturduk ne kan aldılar ne idrar soyluyoruz sikayetleri sabah gek saglik ocagi hekimine dediler dalga gecer gibi.. Ertesi gün sabahtan samsuna özel hastaneye gittik 🤦🏻♀️