kendincebirii o hastanede doktor degil baytar calıştıriyorlar canım. Evlenmeden evvel soguk kaptım cigerlerim öksürürken batıyordu. Evlendik köye geldik ertesi gün kabir ziyareti türbe ziyareti derken iyice yoruldum gece yatamadim. Salı sabah gittik , ne tahlil ne test ne rontgen hic bisey yok. İlaç yazdı yolladı kız. Çarsamba sabah yola düstük marmarise gittik otele vardık fenalaştım. Acile gittik doktor perdeyi araladı sen akciğer ameliyatımı oldun dedi. Hayır dedim. Bu ilacları kim verdi dedi, boyabat da doktor yazdi dedik. Bu ilaçları kullanma birdaha bu ilaçlar akciger ameliyati sonrası enfeksiyon kapan hastaya veriliyor dedi 🤦🏻♀️ 2. Bebegime hamile oldugumu ögrendikten sonra bi ara eşimin işleri bozuldu köye taşıyalım evi dedi. Dedim taşıyalım tamam ama doğumu katiyen boyabat devlette yapmam bunuda bil dedim. Gerçekten o hastane çok kötü. Senede 15 20 gün gelip kalıyoruz ama hastanelik isim olmasin diye Allaha istanbula dönene kadar dua ediyorum. Allah yardımcınız olsun🤲🏻