Bademli
İnşallah inşallah 🙏🙏🙏
E nabıza düşmedi bir türlü sonuç.
Ben sağlık ocağına sonucumu almaya gittiğimde öğrendim.
Sonucunuz çıkmıştır aslında gidebilseydiniz bugün öğrenirdiniz.Kan verirken ertesi gün öğleden sonra çıkar diyor hemşireler ama e nabız a düşmüyor bir türlü.