Bademli Tavsiyem 8. Haftalık ol o şekilde git kalp atışını duymaya. Çünkü en önemli haftaları bunlar. 5+3 de kesemi gördüm. Kalp atışını duymak için bebeğin beynine sinyal veriyorlar. Ve 6. 7. Haftalarda doktorum bebeğe zarar vermemek için dinletmedi. Sağlıkçı olduğum için benimde içime öyle sindi. 💐🫶🏻 sağlıkla kucağınıza alın. Keseyi gördüyseniz beklemenizde fayda var 🌸