Devaaaa bahar-1903 aynen ya artık gün sayıyorum. Tabi öncelikle sağlıklı hayırlısıyla kucagima aliyim da ben yemesem de olur
Elisarli bahar-1903 yok yiyorum aslında sürekli günde 2 ana öğün kahvaltı ve akşam yemeği şeklinde 3 ara öğün yapıyorum birde onun dışında