Pineapplemom
Çok fazla kilo aldım 25′den fazla. O yüzden artık yürürken çok zorlanıyorum. Bacak aram devamlı sızlıyor. 10 dk yürüsem ayaklarım şişmeye başlıyor. Kasıklarıma ağrı giriyor ama nst’de sancı filan da çıkmıyor. O yüzden artık bu sıkıntıdan kurtulmak istiyorum. Çatlaklarım da çok fazla kalçamdan topuklarıma kadar geldi. Çatlamayan hiçbi yerim kalmadı üstelik bu zamanlar da kaşınmaya da başladı çatlaklar🤦♀️