babysare 40.haftaya girdim dün nst te gram sancım çıkmadı ne olacak bakalım ah kızlar yoruldum sağlıkla kucağıma almak istiyorum artık 🙁
_Berna_ babysare Bende 39+5′le beklemedeyim. Ne sancı var ne bişi. Yarın kontrol var bakalım ne dicekler☺ İnşallah suni sancıyla filan doğumu başlatırlar artık çok zorlanmaya başladım😑
Klbyayse babysare acaba nst’de hiç sancısı çıkmayıp bir anda sancıları başlayan var mıdır ya çok merak ediyorum. Benim de bir gram sancım çıkmıyor nst’de
Nunu19 Gulusuguzell arkadaşım 37 de dogum yaptı erkek. Önceki gün mutfak dolapların silmiş eğilip kalkmış fazlaca. Sonra sabah suyu gelmiş. Sanırım tek yol hareket :)
_Berna_ Gulusuguzell Amin inşallah canım sende sağlıkla kucağına alırsın inşallah🤲 Valla bana da kız erken doğuyor 38i doldurunca gelir diyolardı ama cuma günü 40 oluyoruz gelen giden yok. Sağlıkla gelsinler de🤗
Kleopatraa 39+4 kız bekliyoruz.. Ara ara kasık ve bel bölgeme giren sancılarım oluyor ama geçiyor.. Sancım geçen hafta hiç yoktu🙄 Bakalım yarın doktor çağırdı ne olacak merak ediyorum. Suni alırım diye düşünüyorum 😒