sudamlasi
[bilinmeyen] ama o yediğin ekmek midende hamur olarak duruyo daha sonra sıkıntı yaşarsın yavaş yavaş bırakmayı dene ekmeği mutlaka dilimle ve beyaz ekmek yeme🙏🏻
Mirayinannesi___
Bende 52yle hamile kaldim suan 20 kiloyum onceleri bebek beslenmiyo az yiyorum doymuyorum bi suru behane uydurup cok yerdim ekmeyide abartirdim 20 kiloyu gorunce ekmeyi kestim ve ekmeksizde doydugumu fark ettim 🤣 onceleri fark etseydim iyi olurdu ama olsun bunada sukur demem oki doyuyorsun sana oyle geliyo yemekten once 1 bardak su ic oda mideyi dolduruyor az yersin boylelikle
Muhasebeci
[bilinmeyen] mide de hamur olarak kaldığı için kabızlık sorunu yaşarsın canım dikkat et beyin olarak odaklan bende bir ara saldım doymuyorum diyordum sonra niye doymayın dedim her öğümde iki dilim çavdar ekmeği yiyorum bitiriyorum... beyin olarak iki dilimle doğacağım diyorum sonrasında doydum diyorum kendi kendime doymasamda diyorum
Mirayinannesi___
Pardon 20 kilo aldim yazicaktim🤣 72 kiloyum
Tontisannecik
Doyma zaten biraz bekle kesilir açlık hissi
Pelinzade
Ben o aylarda hala kusuyordum 32 olduk çok bir şey yesem yine çıkartıyorum sanki midem küçülmüş benimde halbuki hızlı ve her şeyi karıştıran tatlıyla tuzluyu aynı anda bile yiyen biriydim şimdi tövbeler olsun kilo da almadım dört kilo almışım şimdiye kadar bide bana derlerdi sen bi hamile kal öküz gibi olursun ama olmadı daha iki ayım var bakalım kilo alır mıyım
arkesophia
Pelinzade bende hala kusuyorum ya 31. Haftadayım yediğim en fazla 1saat duruyo midemde bebek kilo almıcak diye korkuyorum şimdilik haftasıyla uyumlu ama sizinki nasıl
Neseyakut
Pelinzade bu şekilde giderseniz 3 kilo daha alırsınız çok iyi bence harika
ilkim19
[bilinmeyen] bende 53 el hamile kaldım 21 haftalık hamileyim toplam 7 kilo aldım doktorum çok kızdı bende meyve yemeden duramıyorum. Meyve çok kilo aldırıyormuş ekmek çok yemiyorum ama meyveden vazgeçemiyorum sanırım aynı kaderi paylaşıyoruz aşırı bi kilo artışı var bende napcamı bilmiyorum 😢
Neseyakut
ilkim19 yazın sıcaklar da bende meyve çok yedim soğuk soğuk. Cok iyi gidiyordu 21 haftalık hamileyim bende. Havalar serunlediginden beri eskisi kadar istediğim kalmadı. İnşallah sizde de öyle olur
Ayminaa
Bendede iştah açıklığı var bıraksalar dünyayı yerim kendimi frenliyorum ilk bebişte 22 kilo almıştım bunda aynı şeyi yaşamak istemiyorum.. ünlüler ve yabancılar hiç kilo almıyor bizde yapabiliriz ve aslında tek porsiyon bir öğünde yetiyor aralarda kuruyemiş ve meyvede yeterli oluyor
serapinci
[bilinmeyen] bir bütün ekmek mi 😱 ayyy durdurun kendinizi şimdi böle yiyorsanız ilerde düşünemiyorum sizi biraz ara verin bebeğiniz ve sizin sağlığınız için
Pelinzade
arkesophia benimkinde haftasıyla uyumlu suyum azmış bir tek bide şeker çıktı diyet verdi bol su iç dedi
Minnakkkk
Asıl iştah açılması 6 dan sonra oluyor aman dıkkat 😀 karnım acıktığı zaman bır dk bıle duramıcak gıbı hıssedıyorum kendımı hemen mutfakta alıyorum soluğu 🙈🙈 hoş 33 haftalığım 6 buçuk kılo aldım ama yıne de sureklı yıyesım gelıyor korkuyorum bırden Şişicem dıye 😀😀
Maviii
[bilinmeyen] 1 ekmek mi, yapmayın ama size kilo bebeğiniz ekmekle beslenmiyor, kendinize uygun bir liste yapın uymaya çalışın, alışıyorsunuz inanın.. midenizi küçültün, doyduğunuzu hissedeceksiniz 😊 kilo alımınız da durur hem.
Bskogzhn
[bilinmeyen] bence dilediğini ye bosver sonra nede olsa verilecek o kilolar
Pnr-yoga
[bilinmeyen] ay ben😁50 ile hamile kaldım 16 haftadayım 56 oldum asla doymuyorum gübi gelio öyle çok ekmekte yemiorum sıfır abur cubur içecek bile sadece ayran su ama önüne geçemiorum 😒
Tulinmom
[bilinmeyen] 62dim şuan 64düm 14.haftamız bitiyor yarın.acaba çokmu😞ama karnım çıkmaya başladı bu hfta o kilomu bebekmi?
arkesophia
Pelinzade banada su çok iç diyo ama ben içemiyorum ya enson şey dedi zaten sen doğuma kadar böle devam etcen herhalde dedi🤦♀️ Doğumda midemide aldırasım var🤭
Minnakkkk
[bilinmeyen] ben beş ay hıc yıyemedım kustum hep orda cok zayıfladım beş kılo kadar eskı kaldığım kıloya gelene kadar olan kısmı saymıyorum 😀😀 hamıle kaldığım kılo uzerıne sayıyorum 🙈🙈
arkesophia
[bilinmeyen] 😁😁