Bana plesenta plevia totalis tehsisi konuldu 16 haftalıkken yukarı çıkar denildi şimdi 29+5 günlük ama çıkmadı bu zamana kadar hiç kanamam olmadı…birtek yemeklerimi yapıyorum haftada bi iki gün dışarıya cikiyorum kendimi yormadan yürüyüş yapıyorum eğer herhangi bir kanama ağrı olmadığı müddetçe 37 haftalıkken sezeryanla doğum gerçekleşecek