moom222 Sehrbnon122 şuan daha erken kuzum bişey diyemiyorum doktorum normalde ısrarcı sancina bakicaz dedi 36 haftada gidicem bakalım ne dicek
Sehrbnon122 moom222 36 haftaları bende görürüm insallah ya kuzum sen hangi haftada hissettin haraketleri ben suan 17+1 deyim hissetmiyorum ilk gebeliğim bide ikizler
Kucukmucize moom222 pardon canım ben ilk mesajını yanlış okumuşum 🙈aynen doğum pozisyonunu almış Kusura bakma çocukla kafam cidden gitti
moom222 Kucukmucize estağfurullah bebeğim valla baş asada 34 de ama bakalım ne yapacaz dönecek mi yoksa kanala mi gidecek acaba 36 de alttan muayne eder mi açıklık için yada nts ye bağlar mi sancı için
moom222 Sehrbnon122 20 den sonra kipirdamalr başlar kuzum pıt pıt 24 de braz daha karnın oynar titrer ama 28 den sonra artık hareketleri başlar 32 den sonra karnında dalgalanan ve minnak olucak kol bacağı oynayan 😅
Nus_12 moom222 ilk defa duydum devletteki doktorum normal diyor özelde isteğe bağlı yapıyorlar tabi de bide kolay tabi kesmek
moom222 Nus_12 devlet hep normalden yana cnm normale kadar bekliyor ama tüp bebekde özeller riske atmıyor genelde çoğunlukla ama benm doktorumda normal.olsin istiyor özel bnm doktorumda
Deletedmom2265 moom222 Ben normal yapacaktım çatı vs herşey uygundu ancak plesanta bebeği beslemeyi bırakmış boynuna kordon dolanmış 38+0 1.5 saate zorunlu sezaryena giriyorum 😅
moom222 Deletedmom2265 kıyamam olsun cnm sağlıkla gelmiş ya dünyaya bakalım bizde 34 haftadayiz umarım normal oluruz iki hafta sonra kontrol var bakalım ne yapacak başı asagidaydi
Limonzeytin moom222 benımse tek temennım bu bakalm bende 32 deyim şuan skntı yok umarmda olmaz normal yaparız😊🤲
Limonzeytin moom222 2 haftada birmi gidiyosunz. Ne zaman haftada bir çağarıyolar acaba. Aminnn gönlümzce olsn 😊🤲
moom222 Limonzeytin cnm 33+3 de gittim iki buçuk hafta sonra gel dedi 36 haftama tam denk geliyor sonra her hafta gelceksin dedi 36 haftadan sonra demek 33+3 evjafar ayda bir gidiyordum bu arada cnm
Limonzeytin moom222 ben şmdiye kadar hep 3 haftada bi gittim. En sonda 2.5hafta önce gitmştm yarın randevum var bakalm ne olacak görelm 😊😊