moom222 normal doğm oluyo bebekte skntı sizde skntı olmadğı sürece. Ben normal istiyorm doktorumada dedim doktorum senın isteğn önemli zaten dedi bebek pozsynu olnca bekleriz ona göre ilerleriz dedi. Sezeryan çekncesi var bende normal olsn istiyorm. Şuan 32 haftalğm umarm skntımz olmazda normal doğm yaparm 😊😊🤲