sgok Haftamdayım çok heyecanlıyım erkenden yapmak istemesem de bi yanım çok hevesli kıyafetleri ne zaman yıkadınız? Çantanızı ne zaman hazırladınız? Bir an önce yapmak istiyorum kendimi tutuyorum🥹
sgok Ozge ayy benim kıyafet bakım eksiğim bitti ilk onları aldım çantam yok sadece organizer siparişlerim bir de ben de bekleyemez 20lerin sonlarında yıkarım muhtemelen 🤩🤩
Canisi28 Tugce3441 şurda bende durayım.. bebeğin hiçbir şeyi yokanmadı dahaa riskli gebe olduğum için bayram tatilinde eşimin yıkamasını beklicem mecbur kendim için olan da nolur nolmaz diye annem başka şehirde gelince iç çamaşır gecelik koydu yıkayıp ütüleyip..eksiklerimi aldım üç parça bir şey kaldı sadece yıkayıp hazırlamak yerleştirmek kaldı.. doktorum hiçbir şey yapmama müsade etmediği için öyle biri yapsa diye allaha dua ediyorum
Minikoanne sgok e gayet normal canım benim hepimiz öyleyiz bn durup durup odasına giriyorum 😂 sen başla şimdiden agır agır yap bişey olmaz 🥰
Minnacksevdack sgok 31 haftadayken yıkadım, ütüledim. Ne lazımsa ağzı fermuarlı poşetlerle kaldırdım bavuluma. Geri kalanı da astım dolabına. 🌸 yıkasan da bir şey olmaz diye düşünüyorum, açıkta durmayacaksa
sgok Minnacksevdack yok dolabı hazır yani oda yapmadım kendi 5 kapılı dolabımın tek kapaklı acılan yerini bebişe ayırdım her seyi hazoe sadece yıkamadım
annenur sgok ben 32 de hem yıkadım utuledim hem de cantamizi hazırladım. Şuan 35 iz valla minik minik uğraştırıyor iyi ki erken yapmışım 😂
hafsam_omerim sgok valla ben hastane için aldığım pijamalarımı giyiyorum çünkü şuan onlardan başka pijama olmuyor. Ameliyata yakın yıkatır atarım valize diye düşünüyorum. Bebeğinkiler hazır