Bukiiiiiiii Birkaç hafta önce bende aynı sorunla karşılıklıydım , hatta sağa yatıyorum bebek tekmeliyor, sola yatıyorum tekmeliyor , diyorum aallah allah rahatsız oldu galiba dur pozisyonumu düzelteyim diye diye sırt üstü yatıyodum ama nafile asıl sırt üstü yatmamak gerekiyormus , senin sağ veya sola yattığında bebeğin tekmelemesi ona kan gittiğini gösteriyormus ve mutlu oluyormus. Ama sola yatmak daha iyimiş. Üstelik sırt üstü yatmamak lazımmış youtube da izledim