Bukiiiiiiii Kizlar 32 haftalik oldum saga yatsam bebek orda oluo sola yatsam sola kayiyor haraket edio sanki bebegi sıkıştırıyorum gibi Allahim nas yatacagimi sasirdim siz napiosiniz ya yakinda oturarak uyucam artik sinirimden aglicam ya boyle hissetnek normal mi ilk gebeligim bebege zarari varmi nalayim ne tarafa dönsem oraya gidio orayi sertlestrio ya
gamzenurbozdere Bukiiiiiiii aynı benimki saga dönuyom sagdan vuruyor sola dönüyom soldan kendımı aallıyom tekrar yerleşiyom bazen ama yapacak bişe yok bişe olmaz 🤣🤣🤣
hunilimom Bukiiiiiiii al bende de o kadr nereye yatsam inadına geliyor oraya vurma ds vurmuyor sanki kolunu bacağını çekiyor içim bı tuhaf oluyor bazen sırt üstü yatarken buluyorum gece karnım hemen sivriliyor 😂
DemirinAnnesiiii Bukiiiiiiii ayyy aynı bennn yaa bende de aynı sorun var artık bazen hafif dönüp sağ sol yapıyorum o zman bile tekme atıyor geceleri unutmayıp gündüzleri sakin oluyor. Ama sıkışmıyordur ya kesesi ve suyu onları korur ya hem bişey olsa ağrı falan olur bence.
Bukiiiiiiii gamzenurbozdere Offf valla 3. Trimister azap yemin ederim ona zarar gelmesin be önemli degilim analik delilik yemin ederim ya otururak uyucam yakinda 🤣🤦♀️
Bukiiiiiiii hunilimom All aha bak bu benn sort ustu yatincada kendini gerip sertlesio anam bunlar ne yaramaz yav valla simdiden uyutmuo dogunca nolcakk acep 🤦♀️🤣
hunilimom Bukiiiiiiii sabah oldu 9 da uyandım hıçkırık tuttu 😂 şimdi de geriniyor mu bilmiyorum yanlarima vuruyor
Benherseydenoncebiranneyim Genelde sola yatmak faydalı diyorlar.33. Haftadayım. Ben de hep soluma yatıyorum. Sonra o taraf uyuşuyor sağa da dönüyorum. Ama sağda çok uzun kalmamaya çalışıyorum. Bir şey olmaz onu koruyan kese var, su var vs. 😄
Bukiiiiiiii Benherseydenoncebiranneyim devamli sola yatmak imkansiz heryerum agrio zaten sağa da yatilio diye biliyorum ya muhakkak kiruyordur ama iste bebegi orda hissetmek zarar verio gibi gekio suan mesela yine ayni hic durmuo ya
Bukiiiiiiii DemirinAnnesiiii suan hala.ayni geceleri uyuyamiorum artik ya valla zaman nasil geciceknya bilmiorim
Elisarli 28+4 üm aynı sorun bende de var özellikle sağa döndüğümde çıldırıyor tekme manyağı yapıyor karnımı 🤣 birde kolumu karnıma koyunca hiç istemiyor çekene kadar vuruyor sürekli 🤣
Bukiiiiiiii Elisarli bizim bebisler yaramaz taa anne karninda boyleler cikinca ne olcak bakalimmmm 🤦♀️🤣
sedaboz_ Elisarli Ay bu bende de var. Kolumu koyacak yer bulamıyodjm bişe yerken karnımın üstünde duruyo ama o kolumu ordan çekene kadar tekmeliyor😂😂 baskı hissediyo heralde😂
Benherseydenoncebiranneyim Bukiiiiiiii aynen bana da öyle gibi geliyor. Sanki bebeğin üstüne yatıyomuşum gibi. Sanki bi balonun üstüne yatıyomuş gibi değişik bi his 😄 ben genelde sağıma döndüğümde öyle hissediyorum hep sağda duruyor. Solda daha rahatım
DemirinAnnesiiii Bukiiiiiiii az kaldı sayılır valla dişimizi sıkacağız artık mecbur bebeklerimiz için
hukukcuanne_06 Bukiiiiiiii benim de (31+2) kafası solda sola yatınca kafasını acıtıyorum hem de benim kalbim sıkışıyo diye mecbur sağa dönüyorum Allahım yardımcımız olsun
Bukiiiiiiii hukukcuanne_06 amin kuzum ya saatvkac bak uyumadim oynuo sertlesio sureklo birde anlamadim ya