Eldgrn esmaozdemir76 ay hadi İnşallah valla diyordum nasıl zaman geçecek geçti valla yarın salı çarşamba Perşembe oldu bitti sonra bayram geliyor bayram öncesi hayırlı haberlerle gireriz inşallah hepimiz
Eldgrn Mavidunyamm herhalde canım olsun yapacak bişey yok belki muayene de eder kalp atımı görürüm perşembe de dinlerim 2 kere duymuş olurum Allah’ın izniyle sağlıklıdır inşallah görelim mercimeği
Ozlm0916 Eldgrn 🥰🥰😍 büyürler allahın izniyle zaman su gibi akıp geçiyor biz 35+4 olduk ne ara geldik bu haftalara 😅🥰