1rumeys 15. Haftama kadar kanamam oldu. Çoğu doktor bana da %50 ihtimal veriyordu. İlaçlarımı düzenli kullandım. Yemek ve tuvalet dışında hiç kalkmadım. Suan 35. Haftadayım. Diyeceğim o ki eğer o yavrucuğin alacağı nefes var ise Allah ömür verdiyse ne olursa olsun hayata tutunacaktır. Siz elinizden gelen tedbiri alın sonrası tevekkül.