Kkkrks 14.haftadayım ama hergün aynısı boğazıma sanki pul biber dökmüşler gibi reflüden dolayı oluyor ne rennei şurup ne gavıscon şurup fayda etmiyor cidden İngiliz karbonatı aldım eczaneden bir su bardağına bir çay bardağı karbonat atıp içiyorum ki inanki rahatlatıyor