Kkkrks Kızlar 32. Haftamdayım midem ne yesem ne içsem yanıyor mide şurubu dayanmıyor diyebilirim başka şekilde bununla baş eden var mı ?
hunilimom Kkkrks süt içiyorum limonlu dondurma yiyorum ikiiside soğuk soğuk güzel geliyor bir haftadır yoktu bugün beni de kötü etti mide yanması
Semaan Kkkrks 34. Haftamdayım bu aralar benimde öyle ainir oluyorm bol su iç diyolar su daha beter yapıyor sanki beni bitsin artık ya
Feyzarda 35 haftayim doktor bugün Mide koruyucu verdi ama içip içmeme konusunda kararsızım hamileler kullanmamali yazıyor. O yüzden bilemiyorum.
Feyzarda Kkkrks rene duo içiyorum zaten geçirmiyor. Koruyucu hap verdi ama içinde hamileler kullanmamalı yazıyor. Midemde çok yanıyor. Her sabah safra eksi kusuyorum afedersiniz. 9.aya giricem perşembe günü hala kusuyorum .
elffi Kkkrks ilaç vermedi. Sadece bunu verdi seni rahatlatır dedi dediği gibi de oldu. İlaç değil ayrıca ağzımda çok kötü bir tad vardı onuda şimdilik göturdu. Yan etkisi olmadığını söyledi ama tabi siz kendi doktorunuza da bir danışın
nidayalcindag09 Kuzum benim de çok ağır mide yanması oluyor ben sade soda tüketiyorum. Ve geçiriyor. Bilmiyorum sende işe yarar mı ama ben sodanın çok faydasıni görüyorum. 😊
Kkkrks nidayalcindag09 soda da kullanıyorum fakat geçici olarak etki ediyor sonra tekrar geri geliyor
Kkkrks Feyzarda gaviscon kullanıyorum etki ediyor fakat çok kullanıyorum rahatsız oluyorum ilaç olduğu için
busepoyraz @Kkkrks benim 2 hamileliğimde de ılık süt iyi geldi şuan 33 haftalığım az önce yine içtim rahatladım tavsiye ediyrm kesinlikle
nidayalcindag09 Kkkrks Zaten kısa süreli faydalar bunlar canım benim. Salgiladigimiz bir hormon yüzünden oluyormuş. Oda malesef engellenemez 😄