AlininAysesii Elfsglm 2 yıldır ne çektiğimi ben bilirim valla, allah yardımcınız olsun zaman geçmiyor burada. Siz kaç haftalık gebesiniz?
AlininAysesii Gizem51 Çok daha kötü... Çıktığımda o kadar sinirliydim ki, eşim şikayet edelim bile dedi ama istemedim. Asla dinlemiyor sizi, benden önceki kadın bi soru sordu ve doktorun cevabı “soru sormak için sorma” oldu, ben şok. Erkan beyi deneyeceğim.
AlininAysesii Gizem51 Haa siz burayı mı sordunuz 😂😂😂 ben yeni gelen doktordan bahsediyorsunuz sandım pardon. Çok kötü burası da tabiiki, benim 6 ayım kaldı şükür. 🙏🏻
Gizem51 AlininAysesii oh gozunaydin benimde esim orada korkma diyor benim de tayinim cikacak simdi yanina 2 yıl bakalim bizi neler bekliyor
AlininAysesii Gizem51 Korkulacak bi şey tabiiki yok, çoğu yerden güvenli çok şükür. Ama sosyal aktivite bakımından sıfır, gelince görürsünüz zaten.
Acemimum Elfsglm canım onur bey gitti ben bu pazartesi erkan beye sezeryan olcam ama oda gidecek yeni gelen i hiç beğenmedim inşallah erkan beyin yerine iyi biri gelir diğer hamişler için