OffOff Yanlış hatırlamıyorsam 30 u ve 1 inde de grev var dendi. Ama kadın doğum perinatolojı ve tıbbı genetik çalışıyor idi. Sorun yaşanmadan herşeyi hallettim Herhalde belli bölümler yapıyordur varsa da yine
Deletedmom70006 Alparslaninannesii grev varsa beyin kanaması tanısını kim koydu? O hastanın yoğun bakima yatışı nasıl yapıldı?
Alparslaninannesii Deletedmom70006 ambulans gelip almamış hanimefendi yalan mi soyleyecem acildekiler de çalışsın bir zahmet insan canı bu kadar ucuz değil
533460 Alparslaninannesii yok artık bugun gidip aile hekiminden gayet normal randevu oldum bence bu söylediğinizde bir eksiklik var
Alparslaninannesii 533460 valla cnm aramışlar gelmemis ambulans kendileri götürmüş kayınbabamda yalan soyleyecek değil kendileri alio götürmüşler suan yogun bakimda adam