busra14044 amiyane tabir olacak ama anasını ağlata ağlata yedim hem de her zaman ve sık sık değil elbette ama canımın çektiği hemen her şeyi yiyorum içimde kalmaması adına ya da evde yapılabilecek sağlıklı bir ürünse onu evde kendim yapıp yiyorum en azından sağlıklı olduğuna kanaat getirip hem de içim rahat bir şekilde tüketmiş oluyorum :) ayda yılda bir kez yediğiniz şeylerin kesinlikle bir zararı olduğunu düşünmüyorum tekrar ediyorum abartmamak sureti ile