Deletedmom7373700 Deryak52 e yiyin o zaman. Aldığınız kilolar sizin sorununuz sonuçta beni ilgilendirmez 😂🤷🏻♀️
bahar-1903 Deryak52 Yok bende daralma falan yok aksine ayaklarım üşür, hatta gece yatarken bazen çorapla bile yatarim😂
hukukcuanne_06 birmeleginannesiiii benimki duygusal beslenme bozukluğu gibi bir durum ya aslında kalori olarak gayet yetmesi lazım yediğim şeylern karnım doyuyor elhamdulillah ama mutluluk hissettirmiyo bunlar🫢 arada azcık şekersiz reçel kaçamağı falan yapıyorum yalan söyleyemicem :( abarttığım zamanlara göre kontrollü olmaya çalışmaktayım😥
Melekprenses birmeleginannesiiii duyuluyor inan ilk zamanlar tabi.psşkolojik doymuyor gibi.hissediyorsun günde 3 litre su iç desi birde zaten su da içince. Şeker olduğu için mecbur yapmak zorundayım ben bazen tam uyamasamda şeker hiç yok hayatımda. 24 haftalık olduk son 2.5 ay sokacağım dişimi. 80 kiloyum hamilelikte sadece 5 kg aldım ama yine de işte fazla dikkat etmem gerek hamilelik öncesi kilom fazla
bahar-1903 Deryak52 yok bizim ev hiç güneş almıyor baya serin hatta bazen üşüyorum kazakla oturuyorm akşamları.😂😂
bahar-1903 Deryak52 valla kız çok ciddiyim simdi pencere açık içerisi baya serin ,akşamları çok esiyor üşüyorum valla. Evim hiç güneş almıyor o yüzden baya serin oluyor ev ,balkona çıkıyorum sıcaktan daralıyorum hemen eve giriyorm😂
Deryak52 bahar-1903 demekki orası İstanbul kadar sıcak değil bende giriş katta oturuyorum yanıyor İstanbul evim 🔥🔥🔥🔥🔥
bahar-1903 Deryak52 Aynen biraz serin ben ilcedeyim 1. Kat ve evim kuzey cephede ,ust katlar Güneş alıyor ama benim evime Güneş düşmüyor on tarafta duvar var bahçe duvarı o engelliyor Güneş i😊 yazın çok güzel ama kışın zor oluyor
Deryak52 bahar-1903 Bizim ev kışın sogukmu bilmiyorum 1 senelik evliyim çalışıyordum kışın fark etmedim bakalım soğuk olacakmi dış cephe taş yünü içide dış cephe boyasıyla boyamış gecekondu çatıdan çok sıcak geliyor catidada sıcak tutan birşey yaptım dedi adı neydi unuttum
Deryak52 bahar-1903 Ve kaynamla yan yana evler çift daire onların evi serin benim ev yola bakıyor yanlar boş çok güneş geliyor evin içi ful güneş banyoda wc de bile güneş var sadece mutfakda güneş yok oranın camı kaynamın girişe bakıyor
Hande123- Nsrn1 ben de kilo almamk için diyetisyene gidiyorum,24 haftalığım, 1 kilo aldım,tüp bebek tedavi süresinde kullandığım ilaçlardan hormonlardan dolayı 82yi görmüştüm,gecen hafta diyetisyene gittiğimde 81dim hatta.Sizde durumlar nasıl?
Nsrn1 Hande123- ben çok yüksek kilo ile hamile kaldığımı öğrendim. Pcos tanım vardı çok hızlı kilo aldım düzensiz uyku ve beslenmeden dolayı. Hamile olduğumu öğrendiğimde 93kiloydum ve dedim ki hemen bir çaresine bakmam gerekiyor. Diyetisyen bir arkadaşım var onunla görüştüm şu an online diyet uyguluyoruz. 16.haftama kadar 3 kilodan fazla verdim sonrasında sadece o verdiklerimi aldım. Şu an 29+5im ve 93kiloyum hâlâ.